به گزارش روابطعمومی گروه سرمایهگذاری توکافولاد، این گروه در بیستمین نمایشگاه بینالمللی متالورژی ایرانمتافو(۲۰۲۳) موفق به حضوری پررنگ و متفاوت شد که «شو روم محصولات» و «گذر پویانمایی» از جملهی مهمترین آنها است.
حضور پررنگ و دستهجمعی گروه توکافولاد با مشارکت و نقشآفرینی ۱۰ شرکت
این هلدینگ به همراه ۱۰ شرکت خود شامل شرکتهای «توکاریل»، «حملونقل توکا»، «ایرانذوب»، «فرآوردههای نسوز آذر»، «تولیدی و خدماتی صنایع نسوز توکا»، «توکا تدارک»، «تولید مواد اولیه استقلال سپاهان»، «سرمایه گذاری توسعه توکا»، «کارگزاری باهنر» و «سبدگردان آتیه توکا» در بیستمین نمایشگاه بینالمللی متالورژی ایران متافو(IRAN METAFO 2023) بهعنوان مهمترین رویداد فولادی سال کشور حضور پررنگ یافت و به این ترتیب رکورددار تعداد کانترها و مشارکتکنندگان سالن ۳۸A شده است.گردآوری ۵۳محصول گروه توکافولاد و صدور «شناسنامه محصول» برای هر یک از آنها
▫️بنا بر این گزارش، در غرفهی گروه سرمایهگذاری توکافولاد در بیستمین نمایشگاه بینالمللی ایرانمتافو برای نخستینبار در سیوپنج سال گذشتهی فعالیت این گروه و دو دهه حضور نمایشگاهی آن در نمایشگاه متافو، به بهانهی این نمایشگاه، نمونهی فیزیکی کلیهی محصولات تولیدی توکافولاد با تنوعی وسیع از سنگ تا رنگ به صورت یکجا گردآوری و متمرکز گردید و به همت روابطعمومی هلدینگ و با همکاری واحدهای فنی و فروش شرکتها صاحب شناسنامه محصول شده و در قسمت شوروم محصولات در معرض بازدیدکنندگان و مراجعهکنندگان قرار گرفت که گامی مهم در راستای بازاریابی و مارکتینگ محصول شرکتها به شمار میرود.▪️«گذر پویانمایی توکافولاد» مروری بر مسیر تاریخی حرکت توکافولاد و روایتی نو از دستاوردها و موفقیتهای آن
▫️گروه سرمایهگذاری توکافولاد در نمایشگاه متافو بیستم در ابتکاری خلاقانه اقدام به تخصیص قسمتهایی از غرفهی خود به «گذر پویانمایی توکافولاد» کرد که در واقع بازدیدکنندگان و مراجعهکنندگان این غرفه در راهرویی دورتادور این غرفه، مسیری به طول ۳۰متر را در قالب تصاویری متحرک و موشن طی کرده و با فلسفهی وجودی، فلسفهی نامگذاری، معانی هنری آرم و لوگو، نمدار خوشهای گروههای ۶گانه و اسامی شرکتها، چشمانداز، شعار راهبردی، ترکیب سهامداران، گسترهی جغرافیایی فعالیت، گزیده اطلاعات تلفیقی، تصاویر محصولات، دادههای کلیدی، ترکیب پرتفوی سرمایهگذاریها، رویکردهای توسعهای سرمایهگذاریها، مسئولیتهای اجتماعی و… آشنا شدند.▪️حذف کاغذ از اقلام تبلیغاتی و کاتالوگها با هدف کمک به حفاظت محیط زیست
▫️گروه سرمایهگذاری توکافولاد در متافو بیستم، کلیهی کاتالوگها و اقلام تبلیغاتی خود را با هدف کاهش مصرف کاغذ و کمک به حفاظت محیط زیست به صورت دیجیتال و هوشمند تبدیل کرده و بازدیدکنندگان و مراجعهکنندگان به این غرفه کاتالوگ هر یک از شرکتهای این گروه را از طریق اسکن QR CODE درج شده دانلود میکنند.