• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل اخبار 373اخبار امروز : 0
1
مدیرعامل شرکت راهوار نیرو آریا:

«راهوار نیرو آریا» بزرگ‌ترین شرکت مالک لوکوموتیو در کشور است

  • کد خبر : 3515
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
«راهوار نیرو آریا» بزرگ‌ترین شرکت مالک لوکوموتیو در کشور است
مدیرعامل شرکت راهوار نیرو آریا گفت: این شرکت با دارابودن 76دستگاه لوکوموتیو، بزرگ‌ترین شرکت مالک لوکوموتیو جمهوری اسلامی ایران در بخش خصوصی است.

مدیرعامل شرکت راهوار نیرو آریا در گفت‌و‌گو با روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد اظهار داشت: فولاد مبارکه مالک ۵۰دستگاه لوکوموتیو مپنا است، که دو سال پیش اقدام به خرید کرده است. البته کل این‌ها هنوز تحویل ما نشده و تنها ۴۲دستگاه تحویل‌شده است. ما به‌عنوان بهره‌بردار این ۵۰دستگاه، موفق شدیم قراردادی با فولاد مبارکه را نهایی کنیم و در حال حاضر با این اقدام، شرکت راهوار نیرو آریا با داشتن ۷۶دستگاه لوکوموتیو، بزرگ‌ترین شرکت مالک لوکوموتیو جمهوری اسلامی ایران در بخش خصوصی است.

محمد رجایی افزود: یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای ما در شرکت راهوار نیرو آریا در سال ۱۴۰۲، راه‌اندازی لوکوموتیوهایی بوده که توقف طولانی داشته‌اند. لوکوموتیوهای شرکت راهوار به‌ویژه ۱۲دستگاهی که نسل اولیه‌ی ساخت شرکت مپنا است، از آماده‌به‌کاری خوبی برخوردار نبودند که باهمت همکاران بنده و کل مجموعه شرکت راهوار، در مدت ۹ماه اخیر، از رشد خیلی خوبی در آماده‌به‌کاری برخوردار شدند و در حاضر ‌۲۶دستگاه ملکی شرکت راهوار از آماده‌به‌کاری قابل قبولی برخوردارند.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در سال جاری شاهد یک تحول اساسی در بحث انبار و قطعات یدکی باشیم و در این راستا دو اقدام اساسی شامل تهیه «شناسنامه کالا» برای سه دسته لوکوموتیو و تهیه یک بستر مکانیزه برای مدیریت بر موجودی کالا و تدارکات را در سال جاری انجام خواهیم داد.

مدیرعامل شرکت راهوار نیرو آریا ابراز امیداوری کرد در سال جاری تعدادی از لوکوموتیوهای شرکت که سیستم ATC ندارند، به این سامانه مجهز شوند و اظهار داشت: این قرارداد نزدیک به یک‌میلیون یورو هزینه دارد؛ علاوه بر این، سیستم‌های کنترلی تعدادی دیگر از لوکوموتیو نیز بازسازی خواهند شد.

لینک کوتاه : https://tukaco.ir/?p=3515

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها