• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل اخبار 373اخبار امروز : 0
3
مدیرعامل شرکت آسیا سیر ارس مطرح کرد؛

سود خالص ۷۶۰میلیارد ریالی شرکت آسیا سیر ارس برای نخستین‌ بار

  • کد خبر : 3513
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷
سود خالص ۷۶۰میلیارد ریالی شرکت آسیا سیر ارس برای نخستین‌ بار
مدیرعامل شرکت آسیا سیر ارس گفت: برای نخستین بار، این شرکت در سال 1402 موفق به ثبت درآمد عملیات 7هزار میلیارد ریالی و کسب سود خالص بیش از ۷۶۰میلیارد ریالی شده است.

مدیرعامل شرکت آسیا سیر ارس در گفت‌و‌گو با روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد با بیان این‌که یکی از مهم‌ترین دستاوردهای ما در حوزه حمل اتفاق افتاده است، اظهار داشت:  ما توانستیم با حمل ۱٫۲ میلیارد تن کیلومتر-بار مواد اولیه و محصولات فولادی و معدنی یعنی ۵درصد از حمل صنعت ریلی، بر سکوی نخست صاحبان واگن‌های لبه کوتاه در پروژه‌های شرکت‌های فولادمبارکه، فولاد هرمزگان و صنایع ملی مس ایران در سال ۱۴۰۲ بایستیم.

سجاد شیرمحمدلو افزود: برای نخستین بار در شرکت آسیا سیر ارس، در سال ۱۴۰۲ ثبت درآمد عملیات ۷ هزار میلیارد ریالی و کسب سود خالص بیش از ۷۶۰ میلیارد ریالی حاصل شده است.

وی تصریح کرد: شرکت آسیا سیر ارس در سال ۱۴۰۲، دو مرحله افزایش سرمایه پس از ۱۰ سال را تجربه کرد و از مبلغ ۸۰۰ به ۱۸۰۰میلیارد ریال و پس از آن به مبلغ ۲٫۲۵۰ میلیارد ریال رسید. خوشبختانه شرکت آسیا سیر موفق به خرید ۱۸۰دستگاه واگن لبه کوتاه ۴ و ۶محوره و افزایش ناوگان ملکی شرکت به تعداد ۱۵۳۰دستگاه پس از ۱۰سال شد. هم‌چنین پس از ۶سال نهایتا رای سه پرونده حقوقی به ارزش حدود هزار میلیارد ریال به نفع شرکت آسیاسیر ارس صادر شد.

مدیرعامل شرکت آسیا سیر ارس اظهار داشت: این شرکت در سال ۱۴۰۲ با بیش از ۲۰شرکت صاحب کالا و ایجاد سبد کسب و کار متنوع قرارداد منعقد کرد.

وی افزود: کسب درآمد هزار میلیاردی و بهبود و رشد حاشیه سود عملیاتی و خالص و جلب رضایت‌مندی سهام‌داران محترم، تحقق استراتژی و چشم‌انداز شرکت منطبق بر اهداف هلدینگ سرمایه‌گذاری توکافولاد و ادامه روند قراردادهای موجود و انعقاد قراردادهای بلندمدت و مشتری‌مدار از جمله برنامه‌های مهم شرکت در سال جاری است.

وی هم‌چنین تصریح کرد: ورود به بازارهای جدید با حاشیه سود بیشتر در دستورکار قرار دارد. از سوی دیگر ما برنامه‌ریزی کرده‌ایم که ۷۰درصد ناوگان ریلی ملکی شرکت را نیز نوسازی و بازسازی کنیم و در ادامه این تحولات، ارتقای سطح آموزش و به‌روزرسانی حرفه‌ای منابع انسانی شرکت و بهبود رفاه و معیشت همکاران شاغل در شرکت برای ارتقای انگیزه‌ی آن‌ها در راستای تحقق اهداف شرکت از جمله برنامه‌های مهم شرکت آسیاسیر ارس به شمار می‌رود.

لینک کوتاه : https://tukaco.ir/?p=3513

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها