وی افزود: گروه توکافولاد، یک گروه نجیب و زحمت کش است. خوشبختانه سلامت نفسی که در کل مجموعه وجود دارد زبان زد است بنابراین مجموعه گروه توکا در چیدمان و معماری جدید به عنوان اولین گروهی که در کنار فولاد مبارکه ایجاد شد نقش پررنگتری در ارزش آفرینی گروه خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت توکا فولاد گفت: برای اینکه استراتژی صحیحی تدوین شود باید نقاط قوت گروه مورد توجه قرار گرفته و تقویت شود. شرکت توکا فولاد در سال جاری شعاری در ۴ محور سلامت مالی، دانایی محوری، تعامل حداکثری و توسعه سهم بازار پایدار تدوین شده است.
سبزواری گفت: رضایت فولاد مبارکه از توکا فولاد از نظر مشتری باید ۱۰۰ درصد باشد. از آنجا که توکا فولاد یک شرکت بورسی است باید علاوه بر فولاد مبارکه، از منظر سایر ذینفعان نیز مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: نکته مهم بعدی این است که بعضا کسبوکارهای سنتی در هلدینگ توکا مورد هجمه قرار میگیرد. ما منتظر هستیم نتایج حاصل از اقدامات موجب تقویت کارهای در حال انجام شود. البته گروه توکا نیز باید پوستاندازی کرده و نوآور باشد و بتواند تعامل خوبی با مجموعه فولاد مبارکه باشد. اگر حمایتهای مناسب از سمت فولاد مبارکه انجام شود، هلدینگ توکا فولاد را به عنوان بازوی بسیار مطمئن، کارآمد و متخصص فولاد مبارکه شاهد خواهیم بود.