• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
کل اخبار 364اخبار امروز : 0
2
مدیر حمل‌و‌نقل و پشتیبانی فولاد مبارکه:

هدف توکافولاد ایجاد پایداری در تأمین خدمات استراتژیک فولاد مبارکه است

  • کد خبر : 3466
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۷
هدف توکافولاد ایجاد پایداری در تأمین خدمات استراتژیک فولاد مبارکه است
مدیر حمل‌و‌نقل و پشتیبانی فولاد مبارکه گفت: یکی از اهداف تأسیس شرکت توکافولاد، ایجاد پایداری در تأمین خدمات استراتژیک موردنیاز تولید فولاد مبارکه بوده که ازجمله این خدمات حمل‌ونقل است که نقش اساسی در پایداری گروه فولاد مبارکه دارد.

مدیر حمل‌و‌نقل و پشتیبانی فولاد مبارکه درگفت‌وگو با روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد اظهارداشت: یکی از اهداف تأسیس شرکت توکافولاد، ایجاد پایداری در تأمین خدمات استراتژیک موردنیاز تولید فولاد مبارکه بوده که ازجمله این خدمات حمل‌ونقل است که نقش اساسی در پایداری گروه فولاد مبارکه دارد.

رسول شفیع‌زاده افزود: هم‌اکنون بخش عمده حمل مواد اولیه و حمل محصولات فولاد مبارکه به‌صورت جاده‌ای و ریلی و بخش عمده خدمات حمل صنعتی داخل فولاد مبارکه توسط شرکت‌های زیرمجموعه شرکت توکافولاد انجام می‌شود که من لازم می‌دانم از زحمات تمامی کارکنان شرکت‌های زیرمجموعه توکافولاد، شرکت‌های گروه توکاریل و شرکت حمل‌ونقل توکا که پشتیبان فولاد مبارکه هستند تقدیر و تشکر کنم.

وی تصریح کرد: از نقاط قوت مجموعه توکافولاد رشد و توسعه این شرکت همسو با رشد و تعالی فولاد مبارکه است که به‌واسطه این رشد و تعالی، شاهد ارتقاءجایگاه این شرکت در تأمین خدمات موردنیاز فولاد مبارکه هستیم.

مدیر حمل‌و‌نقل و پشتیبانی فولاد مبارکه اظهارداشت: در طرح جامع حمل‌ونقل فولاد مبارکه، نقش و جایگاه استراتژیکی برای شرکت‌های حوزه حمل‌ونقل توکافولاد دیده‌شده که امیدواریم با اجرای طرح‌های توسعه شاهد رشد و شکوفایی پیش از پیش این شرکت‌ها باشیم.

لینک کوتاه : https://tukaco.ir/?p=3466

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها