• امروز : جمعه - ۲۳ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 13 September - 2024
کل اخبار 373اخبار امروز : 0
3
مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نسوز آذر خبرداد؛

پلنت اکسیژن شرکت نسوز آذر تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 3579
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲
پلنت اکسیژن شرکت نسوز آذر تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نسوز آذر گفت: پلنت اکسیژن این شرکت تا پایان سال جاری راه‌اندازی خواهد شد و نتیجه آن، کاهش هزینه‌های سازمان و کاهش بهای تمام‌شده محصول ما خواهد بود.

مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نسوز آذر در گفت‌و‌گو با روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد با بیان این‌که سهام اصلی و سهام مدیریت شرکت فرآورده‌های نسوز آذر از سال ۱۳۹۵ در اختیار هلدینگ سرمایه‌گذاری توکافولاد است، اظهار داشت: شرکت فرآورده‌های نسوز آذر تولیدکننده مواد نسوز صنعتی مورد استفاده در صنایع فولاد و صنایع سیمان است و یکی از مهم‌ترین تولیدکننده‌های نسوزهای دولومیتی در ایران به شمار می‌رود.

ایرج مختارپور افزود: مواد نسوز دولومیتی، محصولی است که مواد اولیه آن ۱۰۰درصد از داخل تأمین می‌شود و فاقد ارزبری است؛ بنابراین صنایع فولادی می‌توانند با مصرف مواد نسوز دولومیتی، هزینه‌های خود را در چرخه تولید کاهش دهند.

وی تصریح کرد: شرکت نسوز آذر مجهز به یک کوره دوار پخت مواد اولیه تا دمای ۱۹۰۰درجه سانتی‌گراد است که عملیات پخت دولومیت و منیزیت را انجام می‌دهد؛ همچنین مجهز به تجهیزات مرتبط با تولید مواد نسوز، میکسرها، فلزها و کلیه تجهیزات مرتبط دیگر است.

مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نسوز آذر با اشاره به اقدامات این شرکت در سال گذشته اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲، ما توسعه کوره دوار را داشتیم و موفق شدیم کوره دوار را به بهره‌برداری کامل برسانیم. هم‌چنین در سال گذشته حدود ۳۳هزار تن مواد نسوز در شرکت تولید شده است و دو دستگاه پرس تولید آجر نیز در کارخانه نصب و راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در سال گذشته پروژه‌های تحقیقاتی در زمینه تولید محصولات جدید و همچنین افزایش ارتقای کیفیت محصولات انجام دادیم و در زمینه مسائل زیست‌محیطی، مسئولیت‌های خود را به نحو احسن انجام دادیم.

وی تصریح کرد: در ارتباط با مسائل نیروی انسانی نیز، ما بازنگری طرح طبقه‌بندی مشاغل و اقداماتی که در راستای مسائل رفاهی و وضعیت معیشتی پرسنل بود را مورد پیگیری قرار دادیم.

مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نسوز آذر اظهارداشت: موضوع تنوع‌بخشی محصولات و ارائه خدمات بهتر با استفاده از فناوری‌های جدید و فرمول‌های جدیدی که محصولات نسوز می‌توانند داشته باشند، در دست اقدام است تا خدمات بهتر و کیفیت بهتری را به مشتریانمان ارائه دهیم.

وی با بیان این‌که ورود به عرصه تولیدات با ارزش‌افزوده بالاتر، از دیگر برنامه‌های مهم ما به شمار می‌رود، افزود: بهره‌مندی از مرکز تحقیقات محصولات و همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و مراکز پژوهشی و همچنین همکاری با کارخانه‌های فولادسازی و حضور بیشتر در کارخانه‌ها و… طرح‌های مهمی است که در حال اجرایی‌شدن است.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه کوره دوار ما برای رسیدن به دمای ۱۹۰۰درجه سانتی‌گراد نیازمند خریداری اکسیژن با هزینه و قیمت بالا است. یک پلنت اکسیژن را در دست ساخت داریم که تا پایان سال جاری، به بهره‌برداری می‌رسد و نتیجه آن، کاهش هزینه‌های سازمان و کاهش بهای تمام‌شده محصول ما خواهد بود.

لینک کوتاه : https://tukaco.ir/?p=3579

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها