• امروز : شنبه - ۲۴ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 14 September - 2024
کل اخبار 373اخبار امروز : 0
3
مدیرعامل شرکت حمل‌و‌نقل توکا مطرح کرد؛

پیش‌بینی فروش‌ ‌۱۵۰۰‌میلیارد تومانی شرکت حمل‌ونقل توکا در سال ۱۴۰۳

  • کد خبر : 3522
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
پیش‌بینی فروش‌ ‌۱۵۰۰‌میلیارد تومانی شرکت حمل‌ونقل توکا در سال ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت حمل‌و‌نقل توکا گفت: پیش‌بینی می‌شود این شرکت در سال 1403 فروش‌ ‌۱۵۰۰‌میلیارد تومانی را تجربه نماید.

مدیرعامل شرکت حمل‌و‌نقل توکا در گفت‌و‌گو با روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد با بیان این‌که شرکت حمل‌و‌نقل توکا امسال در حال سپری‌کردن سی‌و‌دومین سال فعالیت خود است  و قطعا ما باید توجه خاصی به موضوعات رشد‌، نوآوری‌، تحول و توسعه در زمینه‌های مختلف شرکت داشته باشیم، اظهارداشت: پس از شروع به کار تیم جدید هیئت مدیره در خرداد‌ماه سال ۱۴۰۱ و بررسی شرایط شرکت، همچنین استراتژی‌های شرکت سرمایه‌گذاری توکا‌فولاد و برنامه‌های ابلاغی شرکت فولاد مبارکه در حوزه حمل‌و‌نقل جاده‌ای، جلسات متعددی را در‌خصوص برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت طراحی کردیم و براساس این برنامه مدون، مبتنی بر استراتژی‌های سازمانی، در حال مدیریت شرکت هستیم.

بنیامین حیدرزاده افزود: براساس برنامه‌های موجود، ما طی سال گذشته، ‌تلاش خود را بر محورهای فوق استوار کردیم و اقدامات ارزنده‌ای را که مقتضی این زمان بود از جمله توسعه ناوگان، توسعه جغرافیایی و ایجاد شعب جدید و افزایش توان تجهیزاتی و پروژه‌ای را به نتیجه رساندیم و پیش‌بینی می‌شود این شرکت در سال ۱۴۰۳ فروش‌ ‌۱۵۰۰‌میلیارد تومانی را تجربه نماید.

وی تصریح کرد: در ادامه‌ی برنامه‌های شرکت برای سال جاری، با هدف افزایش بهره وری و مدیریت هزینه‌های تعمیراتی در حوزه ناوگان ملکی، نوسازی ناوگان فرسوده شرکت با فروش کامیون‌ها و جایگزینی با کامیون‌های جدید را در دستور کار داریم و با این روش علاوه بر کاهش هزینه‌های تعمیراتی، توان رقابتی خود را هم افزایش خواهیم داد.

مدیرعامل شرکت حمل‌و‌نقل توکا اظهار داشت: در حوزه حمل‌و‌نقل و صدور بارنامه و جذب بار هم این شرکت اقدامات مناسبی در ایجاد یک تیم منسجم و قوی در حوزه ترخیص و ترانزیت کالا داشته و در تفاهم‌نامه شرکت با شرکت حمل‌و‌نقل بین‌المللی و ترخیص کالای همکار خود به‌دنبال انجام پروژه‌های حمل یکپارچه جهت کلیه صاحبان کالا است.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های این مدیریت، افزایش توان تجهیزاتی خود در حوزه اجرای پروژه‌های درون‌سایتی با هدف افزایش توان رقابتی و همچنین افزایش سودآوری پروژه‌های شرکت است که از آن جمله می‌توانم به خرید دو دستگاه ریچ‌استاکر و تعداد متناسب لیفتراک و لودر اشاره کرد.

وی با بیان این‌که به دلیل طول عمر بالای شرکت و نیازهای ایجاد‌شده جهت باز‌سازی برخی فضاهای اداری شرکت و ‌ایجاد امنیت بهتر برای محیط کاری کارکنان در نظر داریم اقدامات موثری را انجام دهیم، تصریح کرد: با توجه به توسعه جغرافیایی انجام شده، ایجاد فضاهای اداری لازم و مناسب در حال احداث و ایجاد است که امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۳ به سرانجام برسانیم.

مدیرعامل شرکت حمل‌و‌نقل توکا اظهار داشت: در حوزه سرمایه‌های انسانی نیز به‌دنبال افزایش دانش و تخصص آنان و هم‌چنین افزایش بهره‌وری آن‌ها و ‌بهبود شرایط معیشتی این عزیزان هستیم،

لینک کوتاه : https://tukaco.ir/?p=3522

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها