به گزارش روابطعمومی گروه سرمایهگذاری توکافولاد به نقل از اقتصاد پویا، مدیرعامل شرکت حملونقل توکا اظهار داشت: عمده مشکلاتی که در حوزه حملونقل جادهای حاکم است به تغییر مداوم قوانین، تفسیر به رای قوانین در شهرهای مختلف و ورود ارگانهایی غیر از سازمان راهداری و حملونقل جادهای به تصمیمگیریهای این حوزه بر میگردد.
بنیامین حیدرزاده افزود: ما قوانین بسیار حمایتکنندهای در این صنعت برای توسعه فعالیت شرکت محور داریم، لیکن در حوزه اجرا تمرکز سایرین بر حمایت خرده مالکی است و این در حالیاست که اگر شرکتهای بزرگ مانند حملونقل توکا اجازه فعالیت بر اساس قوانین داشته باشند، میتوانند بهعنوان یکی از ابزارهای موثر دولت در کاهش مصرف سوخت، کاهش حمل یکسر خالی، کاهش تصادفات جادهای، کاهش آلایندگیهای زیستمحیطی، افزایش اشتغالزایی، افزایش بهرهوری ناوگان حملونقل جادهای و نوسازی ناوگان ایفای نقش نمایند.
وی تصریح کرد: تقاضای ما این است که خودمان را درگیر تحریم داخلی نکرده و برای نوآوری و تحول در حملونقل جادهای به بخش خصوصی اعتماد کنیم و شاهد آثار ملی و بلندمدت آن باشیم.
مدیرعامل شرکت حملونقل توکا با بیان اینکه فردا و آینده را فدای تصمیمات غلط امروز نکنیم اظهار داشت: با برنامهریزی دقیق میتوانیم جایگاه حملونقل جادهای و زنجیره لجستیک کشور را به راحتی ارتقاء دهیم و با موقعیتهای خارقالعادهای که کشور عزیزمان ایران دارد بهعنوان یکی از بهترینهای این حوزه در خاورمیانه باشیم.