• امروز : پنج شنبه - ۲ اسفند - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 20 February - 2025
کل اخبار 414اخبار امروز : 2
1

نشست صمیمی مدیران روابط عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکا فولاد

  • کد خبر : 4011
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶
نشست صمیمی مدیران روابط عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکا فولاد
نشست صمیمی مدیران روابط عمومی شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری توکا فولاد با حضور علی ناظری، مدیر روابط عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکا فولاد امروز چهارشنبه یکم اسفندماه سال ۱۴۰۳ در ساختمان مرکزی گروه توکا فولاد برگزار شد. این نشست فرصتی مناسب برای تبادل نظر و بررسی چالش‌ها و فرصت‌های موجود در روابط عمومی گروه به شمار می‌آید.

به گزارش واحد روابط عمومی گروه سرمایه گذاری توکا فولاد، در ابتدای جلسه، مدیران روابط عمومی شرکت‌های تابعه گروه توکا فولاد ضمن معرفی خود، به بررسی نقاط قوت و نقاط قابل بهبود در عملکرد روابط عمومی پرداختند و درخواست‌ها و مسائل مورد انتظار خود را مطرح کردند.

 

علی ناظری مدیر روابط عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکا فولاد، در سخنان خود ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیران روابط عمومی در گذشته و حال، به اهمیت استراتژی برندینگ و توسعه ارتباطات سازمانی اشاره کرد. وی تأکید کرد: گروه سرمایه‌گذاری توکا فولاد با این حجم از شرکت و تنوع خدمات متفاوت باید یک هویت مستقل داشته باشد و همانند گذشته، بازوی سرمایه‌گذاری شرکت فولاد مبارکه باقی بماند. این وظیفه شما مدیران روابط عمومی شرکت‌ها است که خدمات شرکت خود را به بهترین نحو ممکن معرفی کنید.

 

وی همچنین بر لزوم ریبرندینگ یا بازسازی برند گروه تأکید کرد و افزود که در حوزه رسانه‌ای، مدیران روابط عمومی باید به دو بخش خاص توجه کنند: اول، نخبگان، که باید با ایجاد محتوای مناسب، مدیران عامل شرکت‌های بزرگ کشور را درگیر کنند و دوم، عموم مردم که مدیران روابط عمومی شرکت ها با تولید محتوای مناسب باید نگاه عموم مردم را به گروه سرمایه‌گذاری توکا فولاد و شرکت‌های زیرمجموعه معطوف کنند.

 

علی ناظری در ادامه سخنان خود اظهار داشت: امروز جمعی از متخصصان، استراتژیست‌ها و جریان‌سازان دنیای ارتباطات اینجا گرد هم آمده‌اند؛ افرادی که با خلاقیت و درایت، تصویر گروه توکافولاد را در فضای رسانه‌ای و افکار عمومی می‌سازند. روابط عمومی، دیگر صرفاً یک واحد سازمانی نیست، بلکه یک تفکر، یک استراتژی و یک ابزار قدرتمند برای ساختن برند و اعتمادسازی است. ما در این مسیر، هم چالش‌های بزرگی داریم و هم فرصت‌های بی‌نظیر.

مدیر روابط عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکا فولاد با تأکید بر نقش کلیدی روابط عمومی در سازمان افزود: روابط عمومی دیگر یک واحد اجرایی صرف نیست، بلکه یک عنصر راهبردی در موفقیت سازمان‌هاست. ما مسئول مدیریت تصویر سازمان در ذهن ذی‌نفعان و ارتباط اثربخش با رسانه‌ها و جامعه هستیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم یکپارچگی و هم‌افزایی در روابط عمومی شرکت‌های گروه توکا فولاد اشاره کرده و اظهار داشت: شرکت‌های گروه توکافولاد هر یک هویت مستقل خود را دارند، اما باید یک هویت یکپارچه برای کل گروه بسازیم. همچنین از ضرورت تحول در رویکردهای ارتباطی سخن گفت و تصریح کرد: شیوه‌های سنتی اطلاع‌رسانی دیگر پاسخگوی نیازهای امروز نیستند. ما باید از ابزارهای دیجیتال، فناوری‌های نوین و رویکردهای خلاقانه برای ارتباط مؤثرتر با مخاطبان استفاده کنیم.

وی در پایان یادآور شد: ما فقط انتقال‌دهنده پیام‌های سازمان نیستیم؛ ما معماران تصویر برند سازمان هستیم. هر پیامی که ارسال می‌کنیم و هر محتوایی که تولید می‌شود، در ساخت هویت برند توکا فولاد نقش دارد.

 

لینک کوتاه : https://tukaco.ir/?p=4011
  • ارسال توسط :
  • منبع : خبرنگار واحد روابط عمومی گروه سرمایه گذاری توکا فولاد
  • 4 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها