به گزارش روابطعمومی گروه سرمایهگذاری توکافولاد، در اقدامی جدید از سوی روابط عمومی این هلدینگ و به عنوان گامی دیگر در راستای پروژهی ریبرندینگ(بازسازی و نوسازی برند) توکافولاد و با هدف آشنایی هرچه بیشتر ذینفعان و مخاطبان با قصه و تاریخچهی تاسیس توکافولاد، عملکرد و دستاوردهای کسب شدهی آن، سلسله تولیدات محتوایی با نام «توکاپلاس» منتشر خواهد شد.
بنا بر این گزارش، «توکاپلاس» با بهرهمندی از قالبهای گرافیکی نوینی همچون موشنگرافی، اینفوگرافی و… به دنبال ارائهی روایتی متفاوت و قابل فهم برای عموم ذینفعان خود بوده و در تلاش است تا به عنوان یکی از ظرفیتهای تعریفشدهی جدید در روابطعمومی هلدینگ توکافولاد، مخاطبان خود را با قصه و تاریخچهی تاسیس توکافولاد، جایگاه و وضعیت فعلی آن، ارزشهای راهبردی و سازمانی، وسعت فعالیتهای خود و… آشنا سازد.
گفتنی است مخاطبان گرامی میتوانند از این پس، سلسله تولیدات محتوایی #توکاپلاس را از طریق هشتگ آن دنبال نمایند.