• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 356اخبار امروز : 0
5
مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد:

استراتژی‌ هلدینگ توکافولاد حرکت به سمت افق‌های بلند است/سرمایه‌گذاری ۷۰۰ میلیاردی در حمل‌و‌نقل توکا طی یک سال

  • کد خبر : 2728
  • ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
استراتژی‌ هلدینگ توکافولاد حرکت به سمت افق‌های بلند است/سرمایه‌گذاری ۷۰۰ میلیاردی در حمل‌و‌نقل توکا طی یک سال
مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد گفت: توسعه سرمایه‌گذاری و حرکت به سمت افق‌های بلند از جمله استراتژی‌های توکافولاد است که این شرکت بخش عمده حمل‌و‌نقل کشور را پشتیبانی ‌می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد به نقل از ایراسین، مدیرعامل این هلدینگ در مراسم تجلیل از رانندگان و کارمندان برتر و بازنشستگان شرکت حمل‌و‌نقل توکا به مناسبت هفته حمل‌و‌نقل و با اشاره به سیاست‌های فولادمبارکه اظهار داشت: توسعه‌ی سرمایه‌گذاری و حرکت به سمت افق‌های بلند از جمله استراتژی‌های توکافولاد است که این شرکت بخش عمده حمل‌و‌نقل کشور را پشتیبانی ‌می‌کند.

احمدرضا سبزواری افزود: گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد در حمل‌و‌نقل ریلی و جاده‌ای کشور سهم قابل توجهی دارد و ترابری سازمانی شرکت بزرگ فولادمبارکه نیز توسط شرکت توکا سبز انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مجموعه توکافولاد در حوزه‌های حمل‌و‌نقل ریلی، حمل‌و‌نقل جاده‌ای، تولیدی و صنعتی، معدنی و نسوز، پیمانکاری و خدمات و مالی و بازرگانی سرمایه‌گذاری می‌کند، تصریح کرد: حمل و نقل یکی از مهمترین شریانات اقتصادی کشور و به نوعی خون موجود در رگ‌های اقتصاد کشور به شمار می‌رود.

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد اظهارداشت: از ابتدای تولید تا توزیع در شرکت بزرگ فولادمبارکه نیازمند حمل‌و‌نقل هستیم که ورود مواد اولیه به فولاد مبارکه و رسیدن محصولات به دست مصرف‌کننده بدون حمل و نقل امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: تمرکز برنقاط استراتژیک باعث شد که نگرش‌ها در شرکت بازبینی شود و توسعه یک سال اخیر در این شرکت برابر با توسعه ۳۰ سال گذشته به شمار می‌رود و این نتیجه‌ی هم‌افزایی در گروه توکافولاد است.

سبزواری با اشاره به تاثیرات اجتماعی توسعه‌های صورت گرفته در این گروه اظهارداشت: توسعه با اشتغال‌آفرینی و دعوت به کار نیروهای جوان و جدید همراه می‌شود که این امر در کاهش نرخ بیکاری موثر بوده و نشان از اهتمام این شرکت به مسئولیت‌های اجتماعی دارد.

وی رویکرد شفافیت‌های مالی و سرمایه‌گذاری را باعث ایجاد اعتماد دانست و افزود: رویه شفاف‌سازی مالی به دقت و به جد دنبال می‌شود و این رویکرد جزو افتخارات توکافولاد به‌شمار می‌رود.

لینک کوتاه : https://tukaco.ir/?p=2728

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها