• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 356اخبار امروز : 0
6
مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد:

اشتغال‌زایی ناشی از اجرای طرح‌های توسعه‌ای توکافولاد گامی در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی است

  • کد خبر : 2861
  • ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
اشتغال‌زایی ناشی از اجرای طرح‌های توسعه‌ای توکافولاد گامی در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی است
مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد گفت: این گروه بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی خود را از طریق اشتغال‌زایی ناشی از اجرای طرح‌های توسعه‌ای و به کارگیری نیروی جوان ایفا می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد به نقل از ایراسین، مدیرعامل توکافولاد با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در حوزه حمل‌ونقل به‌عنوان یک ضرورت استراتژیک شناخته شده اظهار داشت: در همین راستا طی یک سال اخیر حدود ۱۰۰دستگاه کشنده به شرکت حمل‌و‌نقل توکا اضافه شده است.

احمدرضا سبزواری افزود: حمل‌ونقل یک زیربنا و اساس کار کارخانه‌های بزرگ است و به کمک آن‌ها از درب کارخانه تا مصرف‌کننده پشتیبانی انجام می‌شود و نوید حرکت‌های جدید و رو به جلوی مجموعه حمل‌و‌نقلی این مجموعه، حوزه لجستیک و لجستیک‌های جدید است.

وی با بیان اینکه در شرکت سرمایه‌گذاری توکافولاد افزایش سرمایه‌ به ثبت رسید و این یکی از دستاوردهای این مجموعه است، تصریح کرد: سرمایه شرکت از ۴۰۰میلیارد به یک هزار و ۲۰۰میلیارد تومان افزایش پیدا کرد و برای تداوم آن برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد اظهارداشت: افزایش سودآوری گروه توکافولاد در ۶ماهه‌ی نخست سال جاری که بر روی سامانه‌ی کدال نیز قرار گرفت رشد قابل توجهی داشته که ناشی از برنامه‌ریزی دقیق شرکت‌ها و افزایش بهره‌وری آن‌ها در سودآوری مجموعه‌هاست.

وی با اشاره به برنامه‌های جدید در حوزه سرمایه‌گذاری در گروه توکافولاد افزود: برنامه‌ها از قبل به سهام‌داران عمده فولاد مبارکه ارائه شده و کلیات آن مورد قبول واقع شده و امیدواریم با بررسی دقیق‌تر این پیشنهادات جهش عمده و بزرگی را برای گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد شاهد باشیم.

وی با اشاره به نقش این مجموعه در ایفای مسئولیت اجتماعی تصریح کرد: افزایش سرمایه‌گذاری موجب جذب نیروی کار جدید و به کارگیری جوانان منطقه در فعالیت‌های بیشتر می‌شود و به این ترتیب اشتغال‌زایی گامی در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی توکافولاد محسوب می‌شود.

لینک کوتاه : https://tukaco.ir/?p=2861

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها