• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 356اخبار امروز : 0
6

تقدیر از برگزیدگان پویش ملی ورزش و کار

  • کد خبر : 1710
  • ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹
تقدیر از برگزیدگان پویش ملی ورزش و کار
🔹روز گذشته با حضور آقای مهندس جمالی و آقای دکتر کویتی اعضاء محترم هیات مدیره هلدینگ توکا فولاد، از برگزیدگان پویش ملی ورزش و کار، تقدیر به عمل آمد.

🔹روز گذشته با حضور آقای مهندس جمالی و آقای دکتر کویتی اعضاء محترم هیات مدیره هلدینگ توکا فولاد، از برگزیدگان پویش ملی ورزش و کار، تقدیر به عمل آمد.
🔹 در این جلسه که در ستاد مرکزی توکا فولاد برگزار گردید، آقای مهندس جمالی مدیرعامل و نایب‌رئیس هیات مدیره هلدینگ توکا فولاد ضمن اشاره به سه موضوع امور ورزش، امور پزشکی و بیمه و امور اجتماعی که در شرکت های گروه توکا در حال انجام است بیان نمودند:اگر این سه حلقه به صورت مستمر و پایدار پیگیری و محقق شوند از مبحث حفاظت از نیروی انسانی نتیجه بسیار خوبی خواهیم گرفت، در این حالت اگر پرسنل به لحاظ روحی و جسمی در شرایط مثبت و ایده آلی باشند قطعا در کار پرسنلی خروجی بسیار خوبی را شاهد خواهیم بود.
🔹 مهندس جمالی در ادامه افزودند : به حمدالله در ستاد مرکزی و شرکتهای گروه، امور ورزش خوب و مثبت فعالیت می کند که در این خصوص شرکت های ایران ذوب و میرکو سرآمد هستند.
🔹 مدیر عامل هلدینگ توکا فولاد ضمن تشکر از آقای مهندس قریشی مدیرعامل شرکت ایران ذوب و آقای دکتر فروتن مدیرعامل شرکت میرکو در جدیت و پشتیبانی از امور ورزش و همچنین تشکر از نمایندگان امور ورزش این شرکت‌ها آقایان، محمد سعید ارمی و حسین طیبی در خصوص اجرا امور ورزشی، به رسم یادبود هدایایی را به ایشان اهدا نمودند.
🔹 در انتها مدیران عامل شرکتهای ایران ذوب و میرکو نیز، ضمن بر شمردن ورزش به عنوان یک موضوع جمعی و همگانی از نگاه مثبت و حمایت های مدیر عامل هلدینگ توکا فولاد در خصوص گسترش ورزش در شرکتهای گروه توکا فولاد قدردانی و تشکر نمودند.

روابط عمومی هلدینگ توکافولاد

لینک کوتاه : https://tukaco.ir/?p=1710

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها