• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 356اخبار امروز : 0
6
مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل توکا:

توسعه‌ی دستاوردها و رشد شاخص‌ها در حمل‌و‌نقل توکا نتیجه‌ی تلاش صادقانه رانندگان، همکاران و پیمانکاران است

  • کد خبر : 2729
  • ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
توسعه‌ی دستاوردها و رشد شاخص‌ها در حمل‌و‌نقل توکا نتیجه‌ی تلاش صادقانه رانندگان، همکاران و پیمانکاران است
مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل توکا گفت: توسعه‌ی دستاوردها و رشد شاخص‌ها در حمل‌و‌نقل توکا نتیجه‌ی تلاش صادقانه رانندگان، همکاران و پیمانکاران است

به گزارش روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد به نقل از ایراسین مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل توکا در آیین تجلیل از رانندگان و کارمندان برتر این شرکت که به مناسبت هفته حمل‌ونقل برگزار شد، اظهارداشت: ۳۲سال از تاسیس شرکت حمل‌و‌نقل توکا می‌گذرد و این شرکت در یک‌ساله‌ی اخیر توفیقات و موفقیت‌های روزافزونی را کسب کرده است.

بنیامین حیدرزاده با اشاره به گزارش عملکرد یک ساله این شرکت افزود: طی یک سال اخیر، ۷۰۰میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این شرکت انجام شده که همت سرمایه‌گذاران این شرکت را نشان می‌دهد و خرید ۱۰۰ دستگاه مکانیزم نیز از دیگر دستاوردهای این شرکت است.

وی شکست رکورد سرمایه‌گذاری، کسب دستاوردهای متعدد و رشد شاخص‌ها را نتیجه تلاش صادقانه رانندگان، همکاران و پیمانکاران دانست و تصریح کرد: هرچه چرخ دستگاه‌های مکانیزم‌ درجاده حرکت کند پرچم این شرکت بالاتر می‌رود.

مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل توکا با اشاره به دیگر دستاوردهای این شرکت اظهارداشت: افزایش بیش از ۲۵۷درصدی سرمایه، افزایش تناژ بارنامه حمل‌ونقل، ثبت رکورد سفرهای بدون حادثه در آبان ۱۴۰۲، افزایش ‌۲۲درصدی پروژه‌های درون‌شرکتی و… از جمله‌ی این دستاوردها است.

لینک کوتاه : https://tukaco.ir/?p=2729

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها