• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 356اخبار امروز : 0
3
به همت روابط‌عمومی توکافولاد؛

«توکاتیم» روایتگر قصه‌ها و زیست همدلانه‌ی تیم بزرگ توکافولاد می‌شود

  • کد خبر : 2877
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
«توکاتیم» روایتگر قصه‌ها و زیست همدلانه‌ی تیم بزرگ توکافولاد می‌شود
به همت روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد، از این پس کارگران و کارمندان پرتلاش و سخت‌کوش شرکت‌های این گروه در قالب کانال اختصاصی و جدیدی به نام «توکاتیم» روایتگر قصه‌ها و زیست همدلانه‌‌ی خود می‌شوند.

به گزارش روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد، در اقدامی جدید از سوی روابط‌عمومی این هلدینگ و به عنوان گامی دیگر در راستای پروژه‌ی ری‌برندینگ(بازسازی و نوسازی برند) توکافولاد و با هدف افزایش تعلق سازمانی و تقویت هویت گروهی تیم بزرگ توکافولاد، کانال «توکاتیم» راه‌اندازی می‌شود.

بنا بر این گزارش، با راه‌اندازی کانال «توکاتیم» از این پس کارگران و کارمندان پرتلاش و سخت‌کوش شرکت‌های این گروه، تولیدکننده‌ی محتواهای این کانال شده و می‌توانند با ارسال عکس‌ها، ویدیوها، خاطرات، هنرنمایی‌ها، مهارت‌های ورزشی، دل‌نوشته‌ها، دل‌خوشی‌ها و تجربیات خود به ادمین کانال، روایتگر قصه‌ها و زیست همدلانه‌‌ی خود باشند.

پس از راه‌اندازی کانال موفق «توکاپلاس» که با ماموریتی فراتر از خبر، مخاطبان خود را با قصه و تاریخچه‌ی تاسیس، جایگاه، دستاوردها و وسعت فعالیت‌های توکافولاد آشنا می‌کند، راه‌اندازی کانال جدید «توکاتیم» با ماموریت بسترسازی صمیمانه برای نمایش زیست پرنشاط کارگری و کارمندی، فرصت ارزشمندی برای معرفی کارگران و کارمندان نمونه و تجلیل از خلاقیت‌ها و ابتکارات آنان در محیط کار خواهد بود.

گفتنی است مخاطبان گرامی می‌توانند کانال #توکاتیم را از طریق آی‌دی @tukateam دنبال نمایند.

لینک کوتاه : https://tukaco.ir/?p=2877

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها