• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 356اخبار امروز : 0
3
قائم‌مقام و عضو هيئت‌عامل ايميدرو:

توکافولاد نماد ارزش‌گذاری به داشته‌های فنی و انسانی متخصص است

  • کد خبر : 3376
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۲
توکافولاد نماد ارزش‌گذاری به داشته‌های فنی و انسانی متخصص است
قائم‌مقام و عضو هيئت‌عامل ايميدرو گفت: این شرکت نمادی از ارزش‌گذاری به داشته‌های فنی و انسانی متخصص و با تجربه است و در سال‌های اخیر با توجه به شعارهای راهگشای رهبر معظم انقلاب مبنی بر توسعه، رشد و جهش اقتصادی را در سایه استفاده از ظرفیت‌های بومی در این شرکت می‌بینیم.

قائم‌مقام و عضو هيئت‌عامل ايميدرو در گفتگو با روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد اظهار داشت: امروز در آستانه سالروز تشکیل یکی از نمادهای ارزشمند در حوزه فولاد کشور هستیم. روزی که با درایت و عقلانیت، بنای استفاده از ظرفیت ارزشمند تجربه و تخصص  نیروهای متخصص، با تاسیس «شرکت سرمایه‌گذاری توکافولاد» گذاشته شد.

محمد آقاجانلو افزود: این شرکت نمادی از ارزش گذاری به داشته‌های فنی و انسانی متخصص و با تجربه است و در سال‌های اخیر با توجه به شعارهای راهگشای رهبر معظم انقلاب مبنی بر توسعه، رشد و جهش اقتصادی را در سایه استفاده از ظرفیت‌های بومی در این شرکت می‌بینیم و همانطور که شاهدیم این مجموعه صنعتی و معدنی توانسته به فولاد مبارکه در تحقق این مهم کمک شایانی کند.

وی تصریح کرد: به خود می‌بالیم در مجموعه صنعتی و معدنی کشور مجموعه ای بنا شده و فعال است که به دنبال تداوم جریان استفاده از نخبگان و شایستگان و قدرشناسی از این داشته ها است، این مجموعه سرمایه‌گذاری هم اکنون در زمینه‌های مختلف از اکتشاف گرفته تا حمل و نقل، مهندسی ، تولید و بازرگانی به چرخه فولاد کشور خدمت می‌کند.

قائم‌مقام و عضو هيئت‌عامل ايميدرو اظهار داشت: تلاش های مجموعه هایی مبتنی بر خرد و تجربه، همچون «توکافولاد» است که امروز این افتخار را نصیب مجموعه صنعت و معدن ایران عزیز کرده که در تولید فولاد جزو ۱۰ کشور نخست جهان و در ظرفیت فولادی نیز در مقام هفتم قرار بگیرد.

وی افزود: بی شک تداوم پرشتاب این مسیر ارزشمند برای تحقق اهداف بلند در صنعت فولاد کشور لازم و ضروری است. قطعا توسعه معدن و صنایع معدنی با بلوغ شرکت‌هایی نظیر «توکافولاد» پایدار خواهد شد و طعم این رویداد مبارک را در رشد و ارتقاء شرکت‌های فنی و مهندسی کشور و بهبود روند صادرات، ارز آوری و سربلندی ایران اسلامی خواهیم دید.

وی تصریح کرد: به همه مدیران، کارکنان و کارگران شرکت توکافولاد و شرکت‌های زیر مجموعه خسته نباشید می‌گویم و از خداوند منان توفیق بیش از پیش این مجموعه در افتخار آفرینی برای ایران اسلامی را آرزومندم.

لینک کوتاه : https://tukaco.ir/?p=3376

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها