• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 356اخبار امروز : 0
4

حاشیه‌نگاری خبرنگار روابط‌عمومی توکافولاد از برگزاری بزرگ‌ترین گردهم‌آیی فعالان بازار سرمایه ایران به همت کارگزاری باهنر

  • کد خبر : 3080
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
حاشیه‌نگاری خبرنگار روابط‌عمومی توکافولاد از برگزاری بزرگ‌ترین گردهم‌آیی فعالان بازار سرمایه ایران به همت کارگزاری باهنر
از همان ساعات نخست صبح روز جمعه چهارم اسفندماه، در حالی که خیابان‌های تهران به خاطر تعطیلات رسمی کشور خلوت بود، اما خیابان سئول مملو از خودروهایی بود که در صف ورود به نمایشگاه بین‌المللی تهران بودند.

داخل محوطه نمایشگاه، می‌شد جمعیت منتظر مانده پشت درب ورودی سالن میلاد را دید که برای ورود به سالن صف کشیده بودند.

در لابه‌لای افراد حاضر در صف ورود به سالن، گروه‌های چند نفره مردم دیده می‌شدند که بحث‌های اقتصادی، در میانشان داغ بود. همه از پول و اقتصاد حرف می‌زدند. از بورس، ماشین، طلا، ارز، مسکن و…! همه منتظر و امیدوار؛ منتظر شروع همایش و امیدوار به شنیدن سخنانی از جنس امید.

در ساعات ابتدایی صبح روز جمعه، آن‌هم در تعطیلاتی که برخی با گرفتن مرخصی، تعطیلی آخر هفته را به تعطیلی عید نیمه‌ی شعبان متصل کرده و در سفر به سر می‌بردند و از سوی دیگر در شرایطی که اوضاع بورس و بازار سرمایه، دوره‌ی پرتنشی را پشت سر می‌گذارد، در گوشه‌ای از پایتخت، جمعیت دوهزارنفری علاقه‌مند از گوشه و کنار جغرافیای ایران اسلامی را دیده می‌شدند که به دعوت کارگزاری باهنر آمده بودند تا با حضور خود بزرگترین گردهم‌آیی فعالان بازار سرمایه ایران را رقم بزنند.

سخنران‌هایی که مجری معرفی کرد و در این همایش سخن گفتند همگی از چهره‌های شاخص اقتصادی کشورمان بودند و حضور مهمانان برجسته، از نقاط متمایزکننده‌ی کنفرانس امسال کارگزاری باهنر نسبت به کنفرانس‌های سال قبل آن بود.

بخش پایانی این نشست اما جذاب‌تر بود؛ جایی که یک پنل تخصصی درباره بورس، مسکن و خودرو با حضور علی خسروانی عضو هیئت‌مدیره اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو، شهاب موسوی کارشناس اقتصادی و مدیرعامل هلدینگ آسا و سمانه محرمی نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران برگزار شد.

آن‌ها از واقعیت‌های بازارهای خودرو و مسکن و بورس گفتند. هم بیم‌ها را گفتند و هم امیدها را. یکی درباره خرید مسکن متری هشدار داد و یکی از احتمال گران‌شدن قیمت خودرو در سال آینده.

تمام این صحبت‌ها‌ و سخنرانی‌های سخنرانان با استقبال گرم مردم همراه بود. می‌نوشتند، ضبط می‌کردند و به ذهن می‌سپردند. سرهای خود را به نشانه رضایت تکان می‌دانند. تحسین می‌کردند و البته تشکر. تشکر می‌کردند که کارگزاری باهنر جمعه متفاوتی را برای آن‌ها رقم زده است.

وقتی خبرنگاران با مردم صحبت می‌کردند، اغلب حاضرین از احساس رضایت خود می‌گفتند. کیفیت همایش را خوب ارزیابی می‌کردند و می‌گفتند اکنون به تصویری روشن از بایدها و نبایدهای اقدامات خود در سال آینده رسیده‌اند. آن‌ها البته درخواست‌هایی هم داشتند که پررنگ‌ترین آن‌ها برگزاری مجدد این گونه کنفرانس‌ها بود.

البته این پایان کار نبود و کارگزاری باهنر امسال و در کنفرانس چشم‌انداز بازار سرمایه۱۴۰۳ یک شگفتانه هم برای حاضران داشت و آن هم اجرای کنسرت گروه مهدی دارابی «هوروش‌بند» در آستانه نیمه‌ی شعبان و عید بزرگ شیعیان بود.

مردمی که صبح جمعه با چهره‌هایی پر از امید وارد سالن میلاد شده بودند، بعدازظهر جمعه نیز پر از «شادی» و «امید» با لبخند رضایت سالن میلاد را ترک کردند برای ساختن سالی بهتر؛ آینده‌ای بهتر.

لینک کوتاه : https://tukaco.ir/?p=3080

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها