• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 356اخبار امروز : 0
5
با حضور ۷شرکت و برپایی ۳غرفه صورت گرفت؛

حضور پررنگ گروه سرمایه‌گذاری «توکافولاد» در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی «ایران‌متافو»

  • کد خبر : 1853
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
حضور پررنگ گروه سرمایه‌گذاری «توکافولاد» در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی «ایران‌متافو»
گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد با حضور ۷شرکت و برپایی ۳غرفه در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌متافو، حضوری پر رنگ بهم رساند.

به گزارش روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد، این گروه در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌متافو، با حضور ۷شرکت خود شامل هلدینگ سرمایه‌گذاری توکافولاد، شرکت ایران‌ذوب، شرکت توکاتدارک، شرکت توکارنگ، شرکت استقلال سپاهان، شرکت راهبران فولاد اصفهان و کارگزاری باهنر و با برپایی ۳غرفه، عنوان پرجمعیت‌ترین شرکت‌کننده و غرفه‌دار پاویون فولاد مبارکه در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌متافو را از آن خود کرد.

بنا بر این گزارش، در نمایشگاه امسال، شرکت فولاد مبارکه، شرکت‌های زیرمجموعه‌ی آن از جمله فولاد هرمزگان، فولاد سنگان، فولاد امیرکبیر و… و هلدینگ‌های تابعه‌ی آن از قبیل هلدینگ سرمایه‌گذاری توکافولاد، هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان و هلدینگ فولاد متیل و… حضور داشته که با ارائه‌ی آخرین توانمندی‌ها و دستاوردهایشان بر رونق این نمایشگاه افزوده‌اند و از فرصت تعامل و دیدار با مشتریان جدید برای توسعه‌ی بازار محصولات خود استفاده خواهند کرد.

گفتنی است نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی «ایران‌متافو» از ۹ الی ۱۲ آذرماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

لینک کوتاه : https://tukaco.ir/?p=1853

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها