• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 356اخبار امروز : 0
3
مدیرعامل شرکت نسوز توکا خبر داد:

دو محصول جدید شرکت نسوز توکا تا پایان آذر امسال به بازار عرضه می‌شود

  • کد خبر : 2723
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
دو محصول جدید شرکت نسوز توکا تا پایان آذر امسال به بازار عرضه می‌شود
مدیرعامل شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا گفت: تا آخر آذرماه سال جاری دو محصول جدید شامل آجرهای کربن منیزیت و دریچه‌های کشویی به بازار عرضه و در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا از شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد در گفت‌وگو با روابط عمومی این هلدینگ با اشاره به سابقه‌ی تاسیس و توسعه توکافولاد اظهارداشت: این هلدینگ در ابتدا با ماموریت پشتیبانی از صنعت فولاد مبارکه تشکیل شده و رشد کرده و به شکوفایی رسیده است.

ایاز اسماعیلی با بیان این‌که توکافولاد خیلی قوی و باعظمت توانسته است فعالیت‌های خود را به پیش ببرد افزود: گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد علاوه بر مأموریتی که در پشتیبانی از گروه فولاد مبارکه داشته، توانسته به خوبی از گروه‌های دیگری هم که در زمینه فولاد و صنایع مرتبط با فولاد فعالیت داشته‌اند، پشتیبانی نماید و همچنین در سازمان بورس و اوراق بهادار نیز حضور چشم‌گیری داشته و به‌عنوان یک شرکت مطرح توانسته است نقش‌آفرینی ویژه‌ای داشته باشد.

وی با بیان این‌که توسعه شرط اصلی بقای شرکت‌ها است تصریح کرد: هر شرکتی به ویژه تولیدی‌ها اگر بخواهند بقا داشته باشند باید حتما توسعه را در دستور کار خود قرار داده و این توسعه می‌تواند توسعه‌ی کمی، کیفی و نیز توسعه در زمینه‌ی ارائه خدمات و محصولات جدید باشد.

مدیرعامل شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا با اشاره به تاریخچه‌ی شکل‌گیری این شرکت اظهارداشت: شرکت نسوز توکا در سال ۱۳۷۰ تاسیس شد و به روایت تاریخ این شرکت، از یک گروه کوچک از جنس فولاد شکل گرفت، اما در حال حاضر در اغلب استان‌ها فعالیت و پروژه دارد.

وی افزود: در تلاش هستیم تا به حوزه‌ی محصولات جدیدی که در کشور تولید می‌شود و ما تولید نمی‌کنیم و محصولاتی که هنوز شرکت‌های نسوزی در کشور تولید نمی‌کنند ورود کرده و تولید نمائیم تا این محصولات را به شکل اقتصادی و موثری در اختیار صنعت نسوز کشور قرار دهیم.

وی تصریح کرد: تا آخر آذرماه سال جاری دو محصول جدید شامل آجرهای کربن منیزیت و دریچه‌های کشویی به بازار عرضه و در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://tukaco.ir/?p=2723

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها