• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 356اخبار امروز : 0
5
با استقبال گسترده کارکنان برگزار شد؛

سلسله‌جلسات فرهنگی اجتماعی «تحکیم خانواده» در شرکت حمل‌و‌نقل توکا

  • کد خبر : 2872
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
سلسله‌جلسات فرهنگی اجتماعی «تحکیم خانواده» در شرکت حمل‌و‌نقل توکا
شرکت حمل‌و‌نقل توکا اقدام به برگزاری سلسله جلسات فرهنگی اجتماعی با موضوع «تحکیم خانواده» کرده که با استقبال گسترده‌ی کارکنان این شرکت مواجه شده است.

به گزارش روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد، شرکت حمل‌و‌نقل توکا از شرکت‌های این هلدینگ، با هدف جلب توجه همگانی به اهمیت و جایگاه خانواده و تاثیر اصلاح روابط همسران و بهبود فضای خانواده بر بهره‌وری در محیط کار، در ۸ماه گذشته اقدام به برگزاری ۶جلسه از سلسله جلسات فرهنگی اجتماعی با موضوع «تحکیم خانواده» کرده که با استقبال گسترده‌ی کارکنان این شرکت مواجه شده است.

بنا بر این گزارش، این سلسله‌جلسات که با حضور اساتید برجسته‌ی استانی و کشوری، برگزار می‌شود مباحث تحکیم خانواده و تقویت روابط عاطفی همسران در خانواده را مورد بررسی قرار داده که مورد استقبال کارمندان ستادی و عملیاتی و نیز رانندگان وسایل‌نقلیه سنگین این شرکت قرار گرفته است.

‌ارائه و بررسی قسمتی از وظایف مشترک زن و شوهر نسبت به یکدیگر از جمله ‌‌اظهار محبت، خوش‌خلقی، رعایت حقوق یکدیگر، غیرت‌ورزی، تامین نیازهای اقتصادی‌، عاطفی و دینی، امانت‌داری، ‌نقش و جایگاه والای خانواده در رشد جامعه‌ای سالم و مطلوب‌، نشاط‌ و انگیزه در محیط کار از جمله مباحثی است که در این جلسات مطرح و مورد بررسی قرار گرفته است.

هم‌چنین پیشگیری از آسیب‌ها در محیط خانواده از جمله پررنگ‌شدن نقش تکنولوژی در خانواده‌ها و کمرنگ‌شدن روابط عاطفی همسران و ارائه راهکارهای مقابله با آن هم از دیگر مباحث مهم مطرح شده در این جلسات می‌باشد.

گفتنی است با توجه به استقبال پرشور‌ پرسنل این شرکت از برگزاری سلسله جلسات فرهنگی اجتماعی تحکیم خانواده و بازخوردهای مثبت دریافت‌شده از آن، ‌مقرر شده این جلسات هر ۴۵روز یک‌بار در این شرکت برگزار و تداوم یابد.

لینک کوتاه : https://tukaco.ir/?p=2872

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها