• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 356اخبار امروز : 0
7

شرکت «ایران‌ذوب» موفق به کسب گواهی دانش‌بنیان شد

  • کد خبر : 2153
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
شرکت «ایران‌ذوب» موفق به کسب گواهی دانش‌بنیان شد
شرکت ایران‌ذوب در ارزیابی صورت‌گرفته توسط کارگروه ارزیابی شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان، موفق به کسب گواهی دانش‌بنیان شد.

به گزارش روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد، کارگروه ارزیابی شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان، شرکت ایران‌ذوب را در حوزه فناوری، مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری‌های شیمیایی، واجد شرایط شرکت‌های دانش‌بنیان شناخته است.

شرکت ایران‌ذوب از شرکت‌های مطرح در عرصه ریخته‌گری کشور و ازجمله پیشگامان حوزه ریخته‌گری گلوله‌های بالمیل و قطعات ضد سایش و نسوز فولادی و چدنی به‌حساب می‌آید و این مجموعه صنعتی که از اوایل سال ۱۳۶۲ فعالیت خود را آغاز کرده، در سال ۱۳۷۰ و با توجه به نیاز صنایع سیمان کشور اقدام به ساخت و تولید قطعات ریخته‌گری ضد سایش و نسوز از جمله گلوله بالمیل(آسیا)، لاینر(زره)، دیافراگم، گریت کولر، گریت بار و… برای صنایع سیمان، معدن و فولاد کشور کرده است؛ تا جایی که طی دهه ۷۰ خورشیدی، نیاز کشور به واردات گلوله بالمیل قطع و کلیه نیاز صنایع سیمان توسط این شرکت تامین شد.

شرکت ایران‌ذوب به‌عنوان نخستین تولید کننده گلوله بالمیل در کشور، بر محور دانش و تکیه بر تجارب مدیران خود توانست رکورد نرخ سایش ۶.۳گرم بر تن و نیز ابداع و تولید گلوله‌های چدن سفید در کنار چدن پر کروم را از آن خود کند.

کسب گواهینامه دانش‌بنیان توسط شرکت ایران‌ذوب، مهر تائیدی بر تلاش‌های پیشین این مجموعه‌ی خوش‌نام صنعتی در زمینه بومی‌سازی و نوآوری محصولات ریخته‌گری، به‌ویژه گلوله‌های بالمیل و قطعات فلزی ضدسایش و نسوز است.

لینک کوتاه : https://tukaco.ir/?p=2153

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها