• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 356اخبار امروز : 0
16
گروه سرمایه‌گذاری توکا فولاد

شرکت حمل و نقل توکا

  • کد خبر : 659
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
شرکت حمل و نقل توکا

شرکت حمل‌ونقل توکا (زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری توکافولاد) در تاریخ ۲۸ آذرماه ۱۳۷۰ به‌منظور حمل محصولات و ارائه خدمات شرکت‌های فولادمبارکه، ذوب‌آهن اصفهان و سایر شرکت‌های بزرگ تولیدی، صنعتی و تجاری تأسیس گردید و تحت شماره ثبت ۸۵۱۶ در اداره ثبت شرکت‌های اصفهان فعالیت رسمی خود را در زمینی به متراژ ۲۰۰ هزار مترمربع در ۷۵ […]

شرکت حمل‌ونقل توکا (زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری توکافولاد) در تاریخ ۲۸ آذرماه ۱۳۷۰ به‌منظور حمل محصولات و ارائه خدمات شرکت‌های فولادمبارکه، ذوب‌آهن اصفهان و سایر شرکت‌های بزرگ تولیدی، صنعتی و تجاری تأسیس گردید و تحت شماره ثبت ۸۵۱۶ در اداره ثبت شرکت‌های اصفهان فعالیت رسمی خود را در زمینی به متراژ ۲۰۰ هزار مترمربع در ۷۵ کیلومتری جنوب غربی شهر اصفهان و در جوار شرکت فولاد مبارکه اصفهان و با ایجاد ترمینالی اختصاصی برای حمل‌ونقل جاده‌ای کالا، تعمیرگاه، انبار گمرک اختصاصی، انبار تخلیه و بارگیری رول و … آغاز نمود این شرکت به‌عنوان اولین شرکت حمل‌ونقل جاده‌ای کشور از تاریخ ۹/۱۲/۱۳۸۲ با تأیید سازمان بورس اوراق بهادار به شرکت «سهامی عام» تغییر ماهیت یافت و در سازمان بورس اوراق بهادار پذیرفته گردید. بر اساس آخرین تغییرات، سرمایه‌ی ثبت شده‌ی شرکت مبلغ ۳۳۰ میلیارد ریال می‌باشد که بیش از ۵/۴۵ درصد سهام آن متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد است و ۵/۵۴ درصد را سایر افراد حقیقی و حقوقی در اختیار دارند.
زیرساخت‌های قدرتمند و اصولی شركت که از برترین شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای در کشور می‌باشد موجب گردیده تا سازمان راهداری، پروانه فعالیت کشوری برای شرکت حمل‌ونقل توکا صادر نماید و مجوز صدور بارنامه در کل کشور را دارا باشد. طی یک دهه اخیر از میان ۴۶۰ شرکت فعال در صنعت حملونقل استان اصفهان، شرکت حملونقل توکا همواره به‌عنوان شرکت برتر در استان اصفهان برگزیده شده است.
شرکت با مدیریت دانش‌محور تجهیزات ملکی خود و با بیش از ۶۵۰ نفر نیروی انسانی متخصص و با در اختیار داشتن بیش ۲۵۰ هزار مترمربع فضای عملیاتی، ۷ هزار متر انبار سرپوشیده و ۴۰ هزار مترمربع انبار روباز در استان‌های اصفهان و هرمزگان توانسته است در زمره ۱۰ شرکت برتر حمل‌ونقل جاده‌ای کشور به شمار آید.
غالب فعالیت‌های شرکت را حمل مواد اولیه و محصولات صنعت فولاد تشکیل می‌دهد و با صنایع بزرگی مانند فولاد مبارکه اصفهان، فولاد سبا، ذوب‌آهن اصفهان، فولاد هرمزگان جنوب، فولاد سنگان و … همکاری دارد. شرکت حمل‌ونقل توکا در استان‌های اصفهان، خراسان رضوی، گیلان، و هرمزگان دارای شعب فعال بوده و در سایر نقاط کشور خدمات‌رسانی می‌نماید.

توانمندی‌ها و دستاوردهای شرکت:
دارای شعب متعدد از جمله شعبه فولاد مبارکه، شعبه اصفهان، شعبه بندرعباس، شعبه رشت، شعبه کاشان و واحد راهبری و تعمیرگاه مکانیزم‌های سنگین
تنها دارنده پایانه اختصاصی حمل کالا در مجاورت مجتمع فولاد مبارکه با مساحتی بالغ بر ۲۰۰ هزار مترمربع
غرفه اختصاصی در پایانه حمل‌ونقل شهرستان مبارکه حمل برای کل محصولات تولیدی برش‌کاری‌ها و کارخانه‌های موجود در سطح منطقه
غرقه اختصاصی در پایانه امیرکبیر اصفهان جهت حمل کلیه محصولات فوق سنگین، سنگین، نیمه‌سنگین با اقصی‌نقاط کشور
دارای ۱۷ هزار مترمربع انبار محصور و ۵ هزار مترمربع سکوی مناسب جهت استریپ کانتینر و ۴ هزار مترمربع انبار سرپوشیده در شعبه بندرعباس با داشتن کلیه تجهیزات تخلیه و بارگیری که در استان هرمزگان به‌عنوان یک توانایی استراتژیک محسوب می‌گردد.

اصفهان، مبارکه، جنب فولاد مبارکه، پایانه ی حمل‌ونقل توکا
تلفن تماس:
۵۲۷۳۵۰۷۸ (۰۳۱)

نمــــابر:
۵۲۷۳۵۰۷۵-۹ (۰۳۱)
www.tukatrans.com

لینک کوتاه : https://tukaco.ir/?p=659

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 13در انتظار بررسی : 13انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها