• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 356اخبار امروز : 0
10
از۱۳ الی ۱۶آبان‌ماه و با برپایی غرفه‌ای؛

شرکت میرکو در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی(IRAN CONMINE) حضور می‌یابد

  • کد خبر : 2640
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸
شرکت میرکو در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی(IRAN CONMINE) حضور می‌یابد
شرکت غلطک‌ها و لاستیک‌های صنعتی مبارکه(میرکو) از ۱۳ الی ۱۶آبان ماه سال جاری با برپایی غرفه‌ای در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته(IRAN CONMINE) حضور پررنگ خواهد یافت.

به گزارش روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد شرکت میرکو از شرکت‌های گروه سرمایه‏گذاری توکافولاد از ۱۳ الی ۱۶آبان‌ماه سال جاری با برپایی غرفه‌ای در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، حضور پررنگ خواهد یافت.

بنا بر این گزارش، غرفه شرکت میرکو در سالن ۱۰ این نمایشگاه واقع شده و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۸صبح لغایت ۱۵ از این غرفه بازدید نمایند.

گفتنی است هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته(IRAN CONMINE) جزو مهم‌ترین نمایشگاه‌های تجاری منطقه برای بخش‌های بین‌المللی ماشین‌آلات ساخت‌و‌ساز، تجهیزات معدن، ساختمان و سنگ طبیعی محسوب می‌شود.

اين نمايشگاه در سه بخش اصلی اکتشاف، استخراج و فرآوری برگزار خواهد شد و در آن انواع صنايع، تجهيزات و ماشين‌آلات معدنی، صنايع معدنی، شرکت‌های مختلف سرمايه‌گذار، مؤسسات مالی و اعتباری و مهندسين مشاور حضور و مشارکت دارند.

لینک کوتاه : https://tukaco.ir/?p=2640

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها