• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 356اخبار امروز : 0
3
همزمان با هفته‌ی روابط‌عمومی و ارتباطات و به میزبانی شرکت توکانیرو سپاهان؛

ششمین جلسه از سلسله نشست‌های هم‌اندیشی و هم‌افزایی مسئولان روابط عمومی شرکت‌های توکافولاد برگزار شد

  • کد خبر : 3088
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱
ششمین جلسه از سلسله نشست‌های هم‌اندیشی و هم‌افزایی مسئولان روابط عمومی شرکت‌های توکافولاد برگزار شد
همزمان با هفته‌ی روابط‌عمومی و ارتباطات، ششمین جلسه از سلسله نشست‌های هم‌اندیشی و هم‌افزایی مسئولان روابط‌عمومی شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد به میزبانی شرکت توکانیرو سپاهان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد، همزمان با هفته‌ی روابط‌عمومی و ارتباطات ششمین جلسه از سلسله نشست‌های هم‌اندیشی و هم‌افزایی مسئولان روابط‌عمومی شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد با هدف به اشتراک‌گذاری ایده‌ها، تجربیات حرفه‌ای و دستاوردهای کسب شده آنان با یکدیگر و نیز آشنایی با شرکت‌های گروه و فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در آن‌ها، به میزبانی شرکت توکانیرو سپاهان از شرکت‌های گروه توکافولاد در مجموعه تفریحی شهرداری مبارکه برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این نشست، مسئولان روابط‌عمومی شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد، ضمن آشنایی با ظرفیت‎‌ها و توانمندی‌های مختلف این شرکت، در جلسه‌ی هم‌اندیشی دو‌ساعته‌‌ای شرکت کرده و پس از ارائه‌ی گزارش عملکرد یک‌ساله‌ی روابط‌عمومی شرکت میزبان، اقدام به گفتگو و تبادل دیدگاه پیرامون تجارب، ابتکارات، مدل‌های اجرا شده و دستاوردهای حاصله‌ نمودند.

گفتنی است، این سلسله نشست‌ها با توجه به اهمیت توسعه‌ی ارتباطات درون‌گروهی مسئولان روابط‌عمومی شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد، به صورت ادواری و به میزبانی هر یک از شرکت‌های این گروه، برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://tukaco.ir/?p=3088

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها