• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 356اخبار امروز : 0
3
با حضور بیش از ۸۰۰ داوطلب؛

نخستین آزمون استخدامی «شرکت فرآورده‌های نسوز آذر» برگزار شد

  • کد خبر : 2847
  • ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
نخستین آزمون استخدامی «شرکت فرآورده‌های نسوز آذر» برگزار شد
نخستین آزمون استخدامی شرکت فرآورده‌های نسوز‌ آذر، با حضور‌ بیش از ۸۰۰نفر ‌داوطلب برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد، شرکت فرآورده‌های نسوز آذر از شرکت‌های این هلدینگ، در سال ۱۴۰۲ با هدف صیانت از نیروی انسانی و منابع مادی کشور و با توجه به نیاز بازار کار، با ایجاد فرصت‌های برابر‌ شغلی از نظر تمامی امتیازها، نسبت به طراحی یک آزمون استخدامی جامع اقدام نموده و با در نظر گرفتن نیازهای شغلی مورد نیاز خود، تلاش کرده است تا ‌فرصت مناسبی را در اختیار جوانان مستعد استان اصفهان قرار دهد.

بنا بر این گزارش، شرکت فرآورده‌های نسوز آذر برای تأمین نیروی انسانی مورد‌نیاز خود از میان واجدان شرایط ‌در مقطع تحصیلی دیپلم (ریاضی فیزیک، علوم‌تجربی، علوم‌انسانی، فنی و حرفه‌ای، کارودانش)، از طریق برگزاری «آزمون کتبی»، «آزمون مهارت و مصاحبه فنی»، «طب صنعتی» و «گزینش» به‌صورت قراردادی و طبق ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی اقدام به جذب نیرو کرده است.

‌ثبت‌نام متقاضیان استخدام در این شرکت، از تاریخ ۴ تا ۹ آذرماه امسال از طریق ‌‌سایت دانشگاه آزاد اسلامی لنجان و سایت شرکت فرآورده‌های نسوز آذر ‌انجام و آزمون کتبی، روز جمعه اول دی‌ماه امسال برگزار گردید.

این آزمون مشتمل بر دروس عمومی(دانش کامپیوتر، انسان و محیط‌زیست، هویت اجتماعی، دینی، هوش و توانمندی‌های ذهنی) به میزان ۴۰درصد و دروس تخصصی دیپلم فنی(الزامات محیط کار، کارگاه کار‌آفرینی، جوشکاری، مکانیک، تاسیسات، برق و الکترونیک) به میزان ۶۰درصد بوده که نمره‌ی منفی نداشت و سئوالات به‌صورت چهارگزینه‌ای طرح شده بود.

هوش و توانایی ذهنی، دانش کامپیوتر، انسان و محیط‌زیست، هویت اجتماعی و دینی از جمله عناوین و منابع دفترچه عمومی و الزامات محیط کار، کارگاه کارآفرینی، جوشکاری، مکانیک، تأسیسات، برق و الکترونیک نیز از جمله عناوین و منابع دفترچه تخصصی این آزمون علمی تعیین شده بود.

پس از این مرحله قرار است تا نیمه اول دی‌ماه از میان داوطلبانی که در مرحله آزمون کتبی شرکت کرده‌اند، سه برابر ظرفیت برای حضور در مرحله آزمون مهارت و مصاحبه استخدامی معرفی شوند.

هدف از این مرحله ارزیابی، بررسی سوابق، فعالیت‌ها و تجارب کاری پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی و ارزیابی توانمندی‌ها، قابلیت‌ها و مهارت‌های داوطلبان در آزمون مهارت و نیز سنجش میزان انطباق شایستگی‌های داوطلبان با نیازمندی‌های رسته شغلی انتخابی آن‌ها است.

در این مرحله داوطلبانی که در آزمون علمی دروس عمومی و تخصصی شرکت کرده‌اند و واجد ورود به رقابت با سایر متقاضیان با شرایط مشابه شده‌اند، متناسب با تعداد نیروی انسانی موردنیاز هر یک از رسته‌های شغلی یعنی به تعداد ۳برابر ظرفیت مورد نیاز، به آزمون مهارت و مصاحبه فنی دعوت خواهند شد.

همچنین نمره کل داوطلب بر مبنای ۴۰درصد آزمون کتبی و ۶۰درصد آزمون مهارت و مصاحبه استخدامی محاسبه خواهد شد.

مرحله آزمون مهارت و مصاحبه (مرحله دوم) شامل آزمون عملی – مهارتی و مصاحبه فنی – تخصصی‌ در ارتباط با رسته شغلی انتخاب شده است و مرحله سوم استخدام که باید داوطلبان طی کنند «طب صنعتی» است که در این مرحله‌ با استخراج نمرات مراحل قبل و محاسبه امتیاز نهایی متقاضیان (با احتساب ضریب افزایشی) اسامی نفرات برتر برای انجام معاینات طب صنعتی اعلام خواهد شد و در نهایت در مرحله چهارم‌ گزینش انجام خواهد شد.

مرحله چهارم هم شامل استعلام مدارك ارائه شده، آزمایش عدم اعتیاد به مواد مخدر، عدم سوءپیشینه، استعلام کارت معافیت غیرپزشکی ‌یا پایان‌خدمت وظیفه عمومی، مصاحبه و تحقیقات محلی خواهد بود و در نهایت، در صورت موفقیت‌آمیز بودن نتایج مراحل قبل، جهت شروع به کار، از افراد در رسته شغلی انتخاب شده دعوت خواهد شد.

گفتنی است که ۷۰درصد پذیرفته‌شدگان آزمون بومی و ۳۰درصد از پذیرفته‌شدگان آزمون غیربومی خواهند بود.

لینک کوتاه : https://tukaco.ir/?p=2847

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها