• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 356اخبار امروز : 0
7
از ۲۴ لغایت ۲۷مردادماه و به همت كارگزارى باهنر؛

نخستین نمایشگاه صنعت مالی و نخستین کنفرانس تأمین مالی استان قزوين برگزار شد

  • کد خبر : 2435
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۳
نخستین نمایشگاه صنعت مالی و نخستین کنفرانس تأمین مالی استان قزوين برگزار شد
مدیرعامل کارگزاری باهنر از برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت مالی و نخستین کنفرانس تأمین مالی استان قزوين از ۲۴ لغایت ۲۷مردادماه و به همت این کارگزاری خبر داد.

مدیرعامل شرکت کارگزاری باهنر در گفتگو با روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد اظهار داشت: با توجه به ویژگی‌ها و مزیت‌های اقتصادی استان قزوین اعم از فعالیت واحدهای صنعتی و پتانسیل کشاورزی استان قزوین، مشاوره به مردم در راستای سرمایه‌گذاری مناسب و هدایت سرمایه‌های عمومی به حوزه‌های تولید و رونق کسب‌وکار، یکی از نیازهای ضروری است.

محمدرضا قنبری افزود: برگزاری نمایشگاه صنعت مالی با محوریت بورس، بانک، بیمه و رمز ارزها، بستر بسیار مناسبی را برای آشنایی علاقه‌مندان با فرصت‌های سرمایه‌گذاری فراهم می‌نماید.

وی تصریح کرد: نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت مالی از ۲۴ لغایت ۲۷ مردادماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین در حال برگزاری است.

مدیرعامل کارگزاری باهنر اظهار داشت: در این نمایشگاه، نمایندگانی از سیستم‌های بانکداری، کارگزاری‌های بورس، بیمه‌های تجاری و غیرتجاری و شرکت‌های خصوصی فعال در زمینه رمز ارزها و سرمایه‌گذاری شرکت خواهند داشت.

قنبری افزود: همچنین در برنامه‌های جانبی این نمایشگاه، روزانه کارگاه‌های آموزشی مرتبط با فضای بازار سرمایه با حضور اساتید و بزرگان بازار بورس ایران به صورت رایگان برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند در این کارگاه‌ها حضور یابند.

لینک کوتاه : https://tukaco.ir/?p=2435

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها