• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 356اخبار امروز : 0
8

نشست صمیمانه مدیرعامل «توکافولاد» با کارکنان برگزار شد

  • کد خبر : 1888
  • ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۸:۴۷
نشست صمیمانه مدیرعامل «توکافولاد» با کارکنان برگزار شد
نشست صمیمانه مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد با کارکنان این هلدینگ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد، عصر دیروز مدیرعامل این گروه در نشستی صمیمانه با کارکنان، ضمن تبیین گزارشی از پیشرفت‌های صورت گرفته در گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد، از زحمات و خدمات کارکنان تقدیر و تشکر کرد.

دکتر احمدرضا سبزواری با اشاره به برخی رویکردهای کلی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد برای سال آینده اظهار داشت: اقدامات و پیشرفت‌های صورت گرفته در سال جاری مهم و بسیار حائز اهمیت بوده اما کافی نیست و توکافولاد باید خود را برای جهشی چشم‌گیر در سال آینده در حوزه‌ها و زمینه‌های مختلف آماده نماید.

وی با بیان اینکه سال آینده سال اقدام عملی برای رساندن «توکافولاد» به جایگاه اصلی خودش است، افزود: برای تحقق این هدف، در حال تلاش برای تهیه‌ی دستورالعمل‌های لازم و ابلاغ آن‌ها هستیم.

وی تصریح کرد: با هدفگذاری صورت گرفته انتظار می‌رود توکافولاد با همت و زحمات کارکنان توانمند و خلاق خود بتواند به سازمانی دقیق، منظم، دانش‌محور و مبتنی بر استراتژی‌های تدوین‌شده‌ی خود تبدیل و به یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری سرآمد استان اصفهان مبدل شود.

در پایان این نشست، کارکنان گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد نیز به پاسداشت زحمات و خدمات مدیرعامل خود در یک سال گذشته، لوح سپاسی به وی تقدیم نمودند.

لینک کوتاه : https://tukaco.ir/?p=1888

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها