• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 356اخبار امروز : 0
6
با برپایی غرفه‌ای توسط شرکت میرکو؛

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی(IRAN CONMIN) آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 2646
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی(IRAN CONMIN) آغاز به کار کرد
هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته(IRAN CONMIN) با برپایی غرفه‌ای توسط شرکت میرکو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته(IRAN CONMIN) که با برپایی غرفه‌ای توسط شرکت غلطک‌ها و لاستیک‌های صنعتی مبارکه(میرکو) از شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران همراه بوده است، در سه بخش اصلی اکتشاف، استخراج و فرآوری فعالیت می‌کند و در آن انواع صنايع، تجهيزات و ماشين‌آلات معدنی، صنايع معدنی، شرکت‌های مختلف سرمايه‌گذار، مؤسسات مالی و اعتباری و مهندسين مشاور حضور و مشارکت دارند.

بنا بر این گزارش، بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند و محصولات و خدمات خود را در زمینه‌های مختلف معدنی، از جمله استخراج، فرآوری، اکتشاف، تجهیزات، ماشین‌آلات و خدمات ارائه می‌کنند.

بنا بر اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه، در این دوره ۷۴شرکت خارجی از کشورهایی نظیر روسیه، چین، هند، آلمان، بلاروس و کانادا، امارات و افغانستان حضور دارند.

لینک کوتاه : https://tukaco.ir/?p=2646

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها