• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 356اخبار امروز : 0
8
مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد اولیه استقلال سپاهان خبر داد:

پایان عملیات حفاری و بازگشایی تونل شماره۳ معدن شهید نیلچیان شرکت استقلال سپاهان

  • کد خبر : 2664
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
پایان عملیات حفاری و بازگشایی تونل شماره۳ معدن شهید نیلچیان شرکت استقلال سپاهان
مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد اولیه استقلال سپاهان گفت: عملیات حفاری تونل شماره۳ معدن شهید نیلچیان به‌عنوان شاهرگ حیاتی این معدن که عدم بازگشایی آن از سال ۱۳۷۰ تاکنون یکی از معضلات مهم به شمار می‌رفت به پایان رسید.

به گزارش روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد، مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد اولیه استقلال سپاهان اظهار داشت: عملیات حفاری تونل شماره۳ معدن شهید نیلچیان به‌عنوان شاهرگ حیاتی این معدن به طول ۳۰۰ متر و با هزینه‌ای بالغ بر ۹۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال که عدم بازگشایی آن از سال ۱۳۷۰ تاکنون، یکی از معضلات معدن به شمار می‌رفت به پایان رسید.

حمیدرضا قندی با بیان اینکه تهویه طبیعی در معدن شهید نیلچیان یکی از الزامات ایمنی بدون هزینه است، افزود: با توجه به اینکه روش استخراج در معدن شهید نیلچیان به صورت زیرزمینی در اعماق ۴۰۰-۲۰۰ متر صورت می گیرد، احداث این تونل جهت تهویه به صورت طبیعی اقدامی بسیار حائز اهمیت محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: این تونل با هدف ارتباط معدن شهید نیلچیان با معدن باجگیران در زیر زمین و ایجاد تهویه طبیعی احداث شده است و در عین حال می‌تواند موجب تسهیل در تدارکات، ترابری و تردد افراد بین دو معدن نیز شود.

گفتنی است همزمان با پایان عملیات حفاری و بازگشایی این تونل، مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد اولیه استقلال سپاهان با صدور پیامی، از تلاش‌های خالصانه و شبانه‌روزی سرپرست، معاونین و همه کارگران زحمتکش معدن شهید نیلچیان که با اراده قوی و روحیه خستگی‌ناپذیر در شرایط سخت و طاقت‌فرسای کار در زیر زمین تشکر و قدردانی نمود.

لینک کوتاه : https://tukaco.ir/?p=2664

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها