• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 356اخبار امروز : 0
3
مدیرعامل کارگزاری باهنر در بزرگ‌ترین گردهم‌آیی فعالان بازار سرمایه:

کارگزاری باهنر با اعتماد مردم به نامی آشنا تبدیل شده است

  • کد خبر : 3079
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
کارگزاری باهنر با اعتماد مردم به نامی آشنا تبدیل شده است
مدیرعامل کارگزاری باهنر گفت: کارگزاری باهنر با اعتماد مردم به نامی آشنا تبدیل شده و با پشتوانه فولاد مبارکه و توکافولاد مشتریان را از خدمات مختلف بازار سرمایه بی‌نیاز کرده است.

به گزارش روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد، مدیرعامل کارگزاری باهنر از شرکت‌های این هلدینگ، در کنفرانس چشم‌انداز بازار سرمایه۱۴۰۳ ضمن خداقوت به اهالی بازار سرمایه و تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: همه‌ی ما مطلع هستیم که در سال‌های اخیر، بازار بورس فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده و تحلیل‌های ما را پاسخ نداده و گاها در جهت محرک‌های بازار حرکت نکرده است؛ اکنون سوال اصلی این است که آیا در سال ۱۴۰۲ سرمایه‌گذاری‌ها، پاسخ مطلوب را به ما داده است؟

محمدرضا قنبری افزود: امروز اساتید اقتصادی در جمع ما حضور دارند تا با تحلیل‌های خود به ما کمک نمایند تا در سال‌ پیش‌رو به سود مطلوب برسیم. ما در کارگزاری باهنر ضرورت برگزاری این همایش را بررسی و سعی کردیم که این موضوع را گسترش دهیم.

وی تصریح کرد: کارگزاری باهنر در اواسط سال ۱۴۰۰ مجوز اوراق بهادار را کسب کرده و پس از مدت کوتاهی توانسته است، سهم بازار مناسبی را براساس اعتماد شما کسب کند و به یک کارگزاری مورد اعتماد و نام‌آشنا تبدیل شود.

مدیرعامل کارگزاری باهنر اظهار داشت: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که به ذی‌نفعان، خدمات باکیفیت را ارائه کنیم و مفتخریم که به پشتوانه‌ی فولاد مبارکه و توکافولاد توانسته‌ایم مشتریان خود را از خدمات بازار سرمایه بی‌نیاز کنیم.

لینک کوتاه : https://tukaco.ir/?p=3079

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها