• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 356اخبار امروز : 0
8
با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با منابع طبیعی چهارمحال‌و‌بختیاری صورت گرفت؛

گام مهم شرکت استقلال سپاهان در حفظ و بهره‌برداری پایدار از منابع طبیعی منطقه معدنی شهید نیلچیان

  • کد خبر : 2393
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۳۷
گام مهم شرکت استقلال سپاهان در حفظ و بهره‌برداری پایدار از منابع طبیعی منطقه معدنی شهید نیلچیان
شرکت استقلال سپاهان در زمینه تامین چوب مورد نیاز عملیات معدنی خود با اداره کل منابع طبیعی استان چهارمحال‌و‌بختیاری تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد، در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کاشت یک میلیارد درخت و پویش «ایران سرسبز-ایران قوی»، مدیرعامل شرکت استقلال سپاهان از شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد و مدیرکل منابع طبیعی استان چهارمحال‌و‌بختیاری در زمینه کاشت نهال و درخت در معدن شهید نیلچیان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد اولیه استقلال سپاهان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: پیرو تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر فرهنگسازی در زمینه‌ی کاشت و حفظ درختان و بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌های مردمی، این تفاهم‌نامه‌ همکاری امضا شد.

حمیدرضا قندی افزود: با توجه به نیاز معدن به چوب‌های محکم و مقاوم برای به‌کارگیری در تونل، مقرر شد که با کاشت و تولید نهال‌های راش و صنوبر و پرورش آن‌ها، پس از ۶سال بتوان از چوب آن برای تونل‌های معدن استفاده شود و دیگر نیازی به خرید چوب از شمال کشور و استان‌های اطراف معدن نباشد.

وی تصریح کرد: گسترش فرهنگ حفظ، احیاء و توسعه منابع طبیعی و آبخیزداری در مناطق معدنی، استفاده از قابلیت معادن در راستای حفاظت و بهره‌برداری پایدار از منابع طبیعی از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

لینک کوتاه : https://tukaco.ir/?p=2393

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها