• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 356اخبار امروز : 0
9
با برپایی غرفه‌ای توسط هلدینگ توکاریل و با حضور مدیرعامل توکافولاد؛

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی «حمل‌ونقل ریلی و صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته» آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 3120
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶
یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی «حمل‌ونقل ریلی و صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته» آغاز به کار کرد
هلدینگ توکاریل از ۲۹ اردیبهشت‌ماه الی ۱ خردادماه و با برپایی غرفه‌ای در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی و صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته حضور یافت.

به گزارش روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد، هلدینگ توکاریل به همراه ۴شرکت خود شامل شرکت‌های «آسیاسیر ارس»، «بهین‌ریل»، «راهوار نیرو آریا» و «توکا کشش» در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی و صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته به‌عنوان مهم‌ترین رویداد ریلی سال کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران حضور یافت.

بنا بر این گزارش، در این نمایشگاه که شرکت‌های ریلی داخلی و بین‌المللی محصولات، خدمات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌کنند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت و فرصت‌های موجود بهره می‌گیرند، گروه ریلی هلدینگ سرمایه‌گذاری توکافولاد تلاش کرده است تا با روش‌ها و مکانیسم‌های نوین و متفاوت، آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود در حوزه‌‌های حمل‌ونقل و خدمات ريلی را معرفی و ارائه نماید.

این نمایشگاه از تاریخ‌ ۲۹اردیبهشت‌ماه الی ۱خردادماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در طول روزهای برپایی نمایشگاه از ساعت ۸ صبح الی ۱۵ جهت بازدید از غرفه‌ی گروه ریلی هلدینگ سرمایه‌گذاری توکافولاد به سالن ۹-۸ مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : https://tukaco.ir/?p=3120

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها