• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 356اخبار امروز : 0
10
مدیرعامل شرکت راهوار نیرو آریا:

۶ لکوموتیو شرکت راهوار نیرو آریا تا پایان دی‌ماه سال جاری راه‌اندازی و آماده به کار خواهد شد

  • کد خبر : 2746
  • ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
۶ لکوموتیو شرکت راهوار نیرو آریا تا پایان دی‌ماه سال جاری راه‌اندازی و آماده به کار خواهد شد
مدیرعامل شرکت راهوار نیرو آریا گفت: ۴لکوموتیو این شرکت به تازگی راه‌اندازی و آماده به کار شده و ۲لکوموتیو دیگر نیز در دی‌ماه سال جاری راه‌اندازی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت راهوار نیرو آریا از شرکت‌های گروه سرمایه‏گذاری توکافولاد در گفت‌وگو با روابط عمومی این هلدینگ اظهارداشت: شرکت راهوار نیرو آریا بزرگترین شرکت خصوصی در زمینه نیروی کشش راه‌آهن است که ۲۶لکوموتیو ملکی، ۵۰ لکوموتیو استیجاری از فولاد مبارکه و در مجموع ۷۶ لکوموتیو در اختیار دارد.

محمد رجایی افزود: با اقدامات انجام شده در تلاش برای ارتقای ناوگان شرکت راهوار نیرو آریا و ارتقای وضعیت آماده‌ به کاری این ناوگان هستیم.

وی با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای این شرکت تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی که اکنون دنبال می‌کنیم آماده به کاری بیشتر لکوموتیوها است

مدیرعامل شرکت راهوار نیرو آریا اظهارداشت: ۴لکوموتیو این شرکت به تازگی راه‌اندازی و آماده به کار شده و ۲لکوموتیو دیگر نیز در دی‌ماه سال جاری راه‌اندازی خواهد شد.

وی با بیان این‌که این‌گونه راه‌اندازی‌ها، آماده به کاری شرکت ما را بهبود خواهد بخشید، افزود: راه‌اندازی و آماده به کاری لکوموتیو‌ها به درآمدزایی شرکت راهوار نیرو آریا کمک بسیاری خواهد کرد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از طرح‌های توسعه‌ای ما دریافت ۵۰لکوموتیو از فولاد مبارکه است که تاکنون ۳۶مورد آن را تحویل گرفته‌ایم و ۱۴لکوموتیو دیگر را نیز تا پایان تیرماه ۱۴۰۳تحویل خواهیم گرفت و به این ترتیب ناوگان ما توسعه پیدا خواهد کرد و به عنوان بزرگترین ناوگان بخش خصوصی به فعالیت می‌پردازد.

مدیرعامل شرکت راهوار نیرو آریا با اشاره به دیگر طرح‌های توسعه‌ای این شرکت، تصریح کرد: یکی از پارامترهایی که برای ما بسیار مهم است توسعه قطعات یدکی است و به دنبال آن هستیم که برای قطعات مورد نیاز خود شناسنامه‌ی کالا صادر کرده و یک زیرساخت مکانیزه برای مدیریت هوشمند آن ایجاد نماییم.

لینک کوتاه : https://tukaco.ir/?p=2746

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها